"UNIKATY MAŁGORZATY" - Wielkie Otwarcie!




Oto przed Wami jeden z najważniejszych wpisów w Małgorzaty Abstrakcyjnych Światach! Wpis prezentujący efekty (jeszcze nie pełne i nie końcowe, ale już mocno zakrojone w swych postępach) pracy ostatnich miesięcy!

Uwaga uwaga! Ogłaszałam w jednym z ostatnich wpisów, że pewnie w połowie września ruszy moja firma, i co? Myślicie, że się nie udało??

Otóż nic takiego moi Drodzy! Firma ruszyła! Ruszyła dokładnie 10. września! A czemu piszę o tym dopiero 27. października?? Bo to wszystko nie jest takie proste i dokładnie tyle (choć należy do tego dodać pewnie jeszcze najbliższe dwa miesiące) zajęło mi przygotowanie strony www, by w ogóle było co na niej oglądać ;)

Wiem - pisałam o tym, że strona powstała jakiś czas temu. I rzeczywiście tak było, ale niestety zaistnienie strony, nie było jednoznaczne z tym, że same z siebie pojawiły się tam moje wyroby. A szkoda, bo proces byłby wtedy o wiele prostszy ;) No ale cóż, na wszystko trzeba sobie zapracować!

Pracowałam więc całymi dniami (i nocami niejednokrotnie też), fotografując to, co wykonałam swymi „ręcami” do tej pory (dobrze, że przez ostatni rok zdążyłam zrobić trochę rzeczy, które teraz mogę Wam przedstawić, bo inaczej nie wiem, jak bym się wyrobiła!), wymyślając opisy, mierząc wymiary, walcząc z brakiem miejsca na „profesjonalną” sesję produktową i próbując okiełznać aparat fotograficzny ;)

Ale pomimo wielu przeciwności losu, wyzwań, trudów i wyczerpania – udało się! I oto prezentuję Wam moi Kochani mój własny wypracowany w pocie czoła, SKLEPIK INTERNETOWY o wdzięcznej nazwie:

UNIKATY MAŁGORZATY

Mam nadzieję, że odwiedzicie, pooglądacie, no i zamówicie – najlepiej WSZYSTKO! ;)

Oto adres:


proszę wpadać i nie gadać - że na przykład nie macie czasu ;)

Opinie, uwagi, sugestie, no i zamówienia (te w szczególności!) mile widziane! Cała nadzieja w Was! Jedynie dzięki Waszym wejściom na stronę, udostępnieniom i „lajkom” na fan page'u oraz wejściom i komentarzom na blogu uda mi choć odrobinę wypozycjonować sklep tak, by móc dotrzeć z nim w różne strony świata!

Komentarze

Popularne posty